Ofte stillede spørgsmål FAQ

Hvilke fordele giver mit medlemskab af Hvidovre Teater?

Læs venligst her: https://hvt.billetexpressen.dk/articles/17/priser

Hvordan køber jeg billetter til Hvidovre Teater?

På nettet kan du købe medlemskab og billetter her: hvt.billetexpressen.dk
Når du lægger et medlemskab i indkøbskurven og efterfølgende køber min. 3 billetter i første transaktion ændres billetprisen i indkøbskurven automatisk og du får rabat på dine billetter. Køb 1 medlemskab per person.

Kan jeg få hjælp til at købe billetter?

Du er velkommen til at kontakte Hvidovre Teaters billetkontor - skriv venligst til: post@hvidovreteaterforening.dk eller ring på 36 49 66 06. Kontoret har åbent onsdag og torsdag mellem 10:00 og 15:00.
Kontakter du os udenfor åbningstiden, hører du fra os igen førstkommende onsdag eller torsdag.

Jeg har ledsagerkort, hvordan køber jeg billetter?

Hvidovre Teaterforening tilbyder gratis billet til handicapledsagere. Kontakt venligst billetkontoret på post@hvidovreteaterforening.dk – vi svarer mails onsdag og torsdag.

Jeg har købt billetter men ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Tjek venligst i din INDBAKKE, i dit SPAMFILTER, under UØNSKET POST og under REKLAMER på din mail. Er ordrebekræftelsen ingen steder, kan du skrive til support@billetexpressen.dk så undersøger BilletExpressen årsagen. Haster det, kan du ringe på 53 30 01 32. (Oplys hvilket navn billetterne er købt i).

Jeg kan ikke komme til en af forestillingerne?

Kontakt venligst billetkontoret post@hvidovreteaterforening.dk senest 14 dage inden forestillingen spilles, så bytter vi gerne din billet til en anden forestilling. Byttegebyr kr. 10,- pr. billet. Er den nye billet dyrere betales differencen, er den nye billet billigere end den du ønsker at bytte - udbetales differencen.

Jeg kan ikke komme til en forestilling. Må jeg forære min billet væk?

Ja, du må du gerne forære billetten til anden.

Jeg har købt medlemskab + 3 billetter, men får ikke rabat på billetkøbet?

Kontakt venligst BilletExpressen, der leverer billetsystemet. Enten på support@billetexpressen.dk – der svares hurtigt. Eller ring på 53 30 01 32 (kl. 10 – kl. 15).

Hvordan får jeg rabat på senere billetkøb?

Køber du 1 medlemskab og 3 billetter samtidig får du rabat. Ønsker du senere på sæsonen at købe flere billetter med rabat, skal du bruge dit login. Så husker billetsystemet at give dig rabat på efterfølgende køb.
Hent venligst flere oplysninger på hjemmesiden hvt.billetexpressen.dk

Hvordan modtager jeg nyhedsbrev fra Hvidovre Teater?

Klik her og tilmeld dig vores nyhedsbrev hvt.billetexpressen.dk/user/newsletter

Hvornår starter billetsalget til Hvidovre Teater?

Hvidovre Teaters sæson starter i løbet af foråret og varer 1 år. Hold venligst øje med hjemmesiden: hvt.billetexpressen.dk

Kan jeg fortryde mit billetkøb?

Generelt kan billetkøb ikke fortrydes. Men du er velkommen til at kontakte Hvidovre Teaters billetkontor og forklare din sag – post@hvidovreteaterforening.dk

Jeg har købt billetter på nettet, men kan ikke finde dem?

Login på hvt.billetexpressen.dk og se dine tidligere ordre – og genudskriv eventuelt dine billetter.
Du kan også skrive til support@billetexpressen.dk – som gensender din ordrebekræftelse.

Jeg er medlem af teaterforeningen og har fået ny mailadresse?

Skriv venligst til support@billetexpressen.dk – oplys dit fulde navn og send den nye mailadresse, så retter BilletExpressen din mailadresse i billetsystemet.

Spørgsmål til billetsalg på nettet?

Du er velkommen til at skrive til support@billetexpressen.dk – eller at ringe på 53 30 01 32.

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

KONTAKT HVIDOVRE TEATER

Mail: post@hvidovreteaterforening.dk

Få de gode nyheder først

For at tilmelde dig vores nyhedsbrev skal du blot indtaste din email-adresse og tryk Tilmeld:

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid

enhed(er) i kurven

total:

Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.